Merhaba arkadaşlar ^^

Merhaba arkadaşlar ben Zeynep Betül. Yaklaşık 8-9 aydır Korece çalışıyorum. Bu bloğu yapma amacım Korece çalışan arkadaşlara yardımcı olmak. Ben Korece çalışırken Türkçe kaynak pek bulamadım bulduklarım da yanlış çıktı o yüzden yabancı kaynaklardan çalışmak zorunda kaldım. Şimdi ise Korece çalışırken olsada öyle bir yerden çalışsam diye hayal ettiğim bloğu kendim yapmaya başladım 🙂
Dersleri menüye ekledim menüde bir yazının üzerine geldiğiniz zaman dersler aşağıya doğru açılacaktır. O aşağıya doğru açılan yazıların üzerine gelince de sağ tarafa doğru açılacaktır. Sorularınız olursa yada herhangi bir yanlış görürseniz yorum yapın lütfen 🙂
Ayrıca Facebook gruplarıma katılarak da benimle iletişime geçebilirsiniz 😀


Umarım size faydalı olabilirim.
Merhaba arkadaşlar ^^” üzerine 10 yorum

  1. Gerçekten çok teşekkür ederim.
    4 yıldır bu işin içindeyim ancak kaynağım olmasına rağmen yardım almam gerekiyordu. (Cümle kurmayı ilerletmek için)
    Allah yardım etti sen çıktın karşıma. İyi ki o gün gezip bulmuşum seni.

    Çooooookkkk teşekkür ederim hayatım ♡

    Liked by 1 kişi

  2. umm unni ben birşey soracağım ben daha yeni başladım yani kafam karıştı doğru düzgün anlıyamadım sen çalışırken nasıl başladın yani bana kendi yöntemini söylermisin mesela ilk neyden başlamam gerektiği gibi lütfen yardım et kafam karışıyor resmen

    Beğen

    • Geç cevap verdiğim için kusura bakma :/ Harflerden başlamalısın daha sonra da eklerden devam etmelisin. Facebook grubumda çalışma sırası paylaşmıştım bir göz at istersen

      Beğen

  3. merhaba , bende korece ogrenmek istiyorum ama nerden başlayacağımı bilmiyorum. Harfleri ezberledim ve kelimeleri okuyabiliyorum fakat anlayamıyorum. Burda çalışma sırasını facebookta paylaştığını yazmışsın ama ben facebook kullanmadıgım için bulamadım. Rica etsem burdan da yayınlar mısın ?

    Beğen

Bir Cevap Yazın

